Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji funkcjonalności ogólnosystemowych przez wewnętrzny system zgłoszeń lub konsultacje telefoniczne
- klasyfikacja i analiza przychodzących zgłoszeń, identyfikacja przyczyn zaistniałych błędów
- eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem produkcyjnym
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
Wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne
- umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- inicjatywa i entuzjazm w działaniu
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętności analityczne
- znajomość w stopniu podstawowym języka SQL, Systemów Windows
- wiedza ogólna w zakresie IT
- rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w modelu hybrydowym
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- parking samochodowy i rowerowy