Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc Partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 kadry płace, przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
Wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień dotyczących obszaru kadr i płac – warunek konieczny
- umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- otwartość na nową wiedzę
- dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zasad obsługi klienta
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP
- znajomość programów enova365 Kadry Płace, Płatnik
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (co 2 tygodnie spotykamy się w biurze)
- elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
- udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach
- podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie