Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego klientom w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- tworzenie dokumentacji funkcjonalnej
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji
- przygotowywanie raportów i analiz
- definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub pokrewne)
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i merytorycznej
- doświadczenie w pracy z klientem (łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej)
- dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP
- znajomość tematyki zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP (w szczególności obszarów CRM)
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- długoterminową współpracę
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii
- realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- pracę w modelu hybrydowym