Młodszy konsultant projektu CRM

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego klientom w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
  • tworzenie dokumentacji funkcjonalnej
  • uczestnictwo w testowaniu aplikacji
  • przygotowywanie raportów i analiz
  • definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub pokrewne)
  • umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i merytorycznej
  • doświadczenie w pracy z klientem (łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej)
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP
  • znajomość tematyki zarządzania relacjami z klientami (CRM)
  • znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP (w szczególności obszarów CRM)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • praca w modelu hybrydowym (co 2 tygodnie spotykamy się w biurze)
  • elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
  • udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach
  • podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
  • szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.