Konsultant Wsparcia Technicznego

Zadania:

  • wsparcie wewnętrzne pracowników firmy pod kątem informatycznym;
  • reinstalacja i konfigurowanie sprzętu komputerowego;
  • przygotowywanie sprzętu dla nowych pracowników;
  • diagnozowanie i naprawa usterek w laptopach;
  • obsługa drukarki sieciowej wielofunkcyjnej pod kątem konfiguracji, wymiany tonerów, itp.
  • podstawowa obsługa sieciowa LAN i Wi-Fi (w tym przygotowywanie kabli sieciowych i telefonicznych);
  • rozwiązywanie problemów z pocztą;
  • zgłaszanie większych usterek do firmy zewnętrznej;
  • przygotowywanie testowych maszyn wirtualnych w technologii Hyper-V;
  • odblokowywanie kont w domenie, resetowanie haseł, dodawanie do grup pocztowych.

 

Wymagania:

  • znajomość: – programowania .Net – systemów operacyjnych Windows, – zagadnień sieciowych, – SQL oraz zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność;
  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne (informatyczne).

Oferujemy:

  • szkolenie produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne;
  • rozwój w kierunku programowania;
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia);
  • długoterminową współpracę;
  • dostęp do nowoczesnych technologii.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.