Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc Partnerom handlowym w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym (wstępna analiza zgłaszanych błędów)
- zbieranie oczekiwań dotyczących nowych funkcjonalności
- przygotowanie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji w bazie wiedzy
- testowanie oprogramowania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne)
- doświadczenie w pracy z Klientem – łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień księgowych
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość systemu do zarządzania enova365 lub innego systemu ERP
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- długoterminową współpracę
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- parking samochodowy i rowerowy