Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom systemu ERP enova365,
- testowanie oraz udział w tworzeniu nowych wersji oprogramowania,
- przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej do systemu,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla Partnerów handlowych Sonety.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (informatyczne/techniczne lub ekonomiczne),
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień handlowo-logistycznych,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- z systemami do zarządzania ERP lub w IT – warunek konieczny,
- doświadczenie w pracy z klientem- łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zagadnień dotyczących integracji urządzeń zewnętrznych z oprogramowaniem użytkowym,
- znajomość zagadnień dotyczących baz danych i programowania,
- znajomość Microsoft SQL Server.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia),
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne,
- długoterminową współpracę,
- współpracę z doświadczonymi specjalistami,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy,
- rozwój w kierunku programowania,
- dostęp do nowoczesnych technologii,
- realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania,
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy,
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów,
- parking samochodowy i rowerowy.