Kierownik Działu Marketingu

Opis stanowiska

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej;
  • zarządzanie zespołem marketingowym i koordynowanie jego prac;
  • realizacja działań pro-leadowych i promocyjnych;
  • kreowanie strategii oraz koordynowanie działań ATL;
  • organizacja eventów;
  • prowadzenie działań PR;
  • znajomość narzędzi Marketing Automation;
  • zarządzanie stroną internetową, w tym działania kontentowe;
  • monitoring konkurencji i trendów rynkowych;
  • analiza efektywności prowadzonych działań;
  • wprowadzanie nowych rozwiązań;
  • współpraca z agencją reklamową i podwykonawcami.

Wymagania

  • znajomość branży IT oraz sprzedaży w modelu B2B;
  • minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów/marek;
  • wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • wysokie umiejętności prezentacyjne;
  • doskonałe zdolności komunikacyjne;
  • samodzielność w działaniu, inicjatywa, kreatywność;
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • doświadczenie w polskiej firmie IT o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • wynagrodzenie stałe oraz premie;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pakiet MultiSport;
  • możliwości rozwoju zawodowego.

Ważne:

Na rozmowę kwalifikacyjną prosimy o przygotowanie prezentacji w PowerPoint lub w innej formie. Tytuł prezentacji: „Ja jako Kierownik Działu Marketingu –  jak moja osobowość oraz moje doświadczenie przyczynią się do sukcesu marketingowego Soneta”. Kandydaci będą poproszeni o zaprezentowanie przygotowanego materiału. Prezentacja nie powinna zająć więcej niż 10 minut.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.