Obsługa płatności w mechanizmie split payment oraz 7 struktur plików JPK

enova365 zapewnia bezpieczeństwo oraz pomaga w kontroli finansów firmy

Funkcje specjalnie dla Ciebie

Mechanizm podzielonej płatności (split payment)

Mechanizm podzielonej płatności wchodzi w życie 1 lipca 2018 r. Teoretycznie będzie on dobrowolny, w praktyce może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT. O przejściu na ten mechanizm decyduje bowiem nabywca, a nie sprzedawca. Zgodnie z informacjami zawartymi w komunikacie przelewu, bank ma automatycznie dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT. W związku ze zmianą, konieczne będzie m.in. dostosowanie mechanizmów obsługi faktur czy zleceń przele­wów. System enova365 umożliwia obsługę rozliczeń realizowanych zarówno w modelu tradycyjnym, jak i split payment.

Kontrola finansów firmy

Split payment – i związany z nim brak dostępu do środków VAT – może zachwiać płynnością finansową przedsiębiorców. Analizy cash flow oraz Business Intelligence pozwalają sprawniej zarządzać i kontrolować finanse Twojego przedsiębiorstwa. Webservice bankowy pozwala na bieżąco kontrolować stany kont firm. 

Oprogramowanie dla JPK

Od 1 lipca 2018 r. wszystkie przedsiębiorstwa w Polsce będą zobowiązane do wystawiania 7 struktur plików JPK w przypadku kontroli organu skarbowego. Przedsiębiorca otrzyma zaledwie kilka dni na wygenerowanie żądanych plików. System enova365, dostarczy kompletne narzędzia księgowe i magazynowe oraz pozwoli na łatwe generowanie wszystkich żądanych struktur JPK (JPK_KR, JPK_WB, JPK_MAG, JPK_VAT, JPK_FA, JPK_PKPIR, JPK_EWP). 

Co wyróżnia enova365?

Aktualizacja w cenie

System enova365 jest na bieżąco aktualizowany – zgodnie ze wszystkimi zmianami w przepisach. Jeśli ustawodawca wprowadzi aktualizacje w strukturach plików JPK czy mechanizmie split payment, wszystkie one znajdą odzwierciedlenie w systemie. Twoja firma otrzyma je bezpłatnie – w ramach aktualizacji systemu.

Bankowość w systemie

Obsługuj wygodnie rachunki bankowe w systemie enova365. Dzięki wykorzystaniu technologii webservice masz dostęp do kont firmowych bezpośrednio z poziomu enova365. Rozwiązanie umożliwia kontrolowanie i wykonywanie czynności na operacjach bankowych z poziomu enova365 – bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Usługa ta dostępna jest dla wybranych banków.

otwarty-na-integracje
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Dla biur rachunkowych i firm współpracujących z biurami, enova365 udostępnia Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Umożliwia on przesyłanie plików oraz dostęp do rozliczeń i raportów online.

Dopasowanie do potrzeb

System enova365 odpowiada na potrzeby firm handlowych, produkcyjnych czy usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy może być wykorzystywany przez różnych użytkowników. Skalowalność i modułowość pozwala dopasować go do aktualnych potrzeb – daje także przestrzeń na rozwój. Istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy – bez konieczności wymiany systemu.

Proponowane rozwiązania

Finanse i księgowość
Finanse i księgowość

Księgowość zgodna z aktualnymi przepisami prawa


Handel i magazyn
Handel i magazyn

Rozwijaj się w wielu krajach świata, dzięki obsłudze eksportu i oddziałów rozproszonych

Demo
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365