enova365 moduły podstawowe dla Biur Rachunkowych
obsługują najważniejsze obszary działalności Biura Rachunkowego
Wersja platynowa | |
---|---|
Kadry Płace BR | 6 720 |
Księga Podatkowa BR | 1 260 |
Księga Handlowa BR | 5 985 |
Księga Inwentarzowa BR | 3 000 |
Ewidencja Środków Pieniężnych BR dodatkowe stanowisko | 474 |
Windykacja BR | 1 069 |
Faktury BR | 1 800 |
Workflow BR | 600 |
DMS BR | 470 |
Konfigurator Workflow i DMS BR1 | 2 990 |
Preliminarz EŚP BR | 4 800 |
Delegacje Służbowe BR | 1 800 |
Moduły dodatkowe | bezpłatnie** |
Tabele dodatkowe | bez limitu** |
CRM BR | 3090 |
Projekty BR | 5400 |
Podgląd BR | 1800 |
enova365 BI
dostarcza uporządkowanego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi źródło do odkrywania wiedzy zarówno dla analityków, jak i dla wszystkich użytkowników systemu
Obszar | 4 300 |
Firma | 29 990 |
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
do 50 baz | do 200 baz | do 1 000 baz | powyżej 1 000 baz | |
---|---|---|---|---|
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego | 2 290 | 6 990 | 9 900 | 14 490 |
Zalecane jest zastosowanie Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego dla wszystkich baz Klientów Biura Rachunkowego – istnieje możliwość zakupu dla części baz Biura Rachunkowego w ramach zdefiniowanych przedziałów liczby baz.
enova365 OCR
Wymaga licencji Workflow oraz DMS platynowych, Konfiguratora Workflow i DMS oraz Harmonogramu zadań.
Licencja na jedno stanowisko komputerowe (jednego nazwanego użytkownika).
do 5 000 stron rocznie | do 20 000 stron rocznie | do 40 000 stron rocznie | do 60 000 stron rocznie | powyżej 60 000 stron rocznie | |
---|---|---|---|---|---|
abonament roczny | abonament roczny | abonament roczny | abonament roczny | abonament roczny | |
Abbyy FlexiCapture for Invoice | 3 958 | 5 655 | 8 813 | 10 118 | indywidualna wycena |
Integracja OCR enova365 | 690 | 690 | 990 | 1 690 | indywidualna wycena |
Licencja na serwer z 3 dostępami* (trzech równoczesnych użytkowników).
do 20 000 stron rocznie | do 40 000 stron rocznie | do 60 000 stron rocznie | powyżej 60 000 stron rocznie | |
---|---|---|---|---|
abonament roczny | abonament roczny | abonament roczny | abonament roczny | |
Abbyy FlexiCapture for Invoice | 6 895 | 12 759 | 20 693 | indywidualna wycena |
Integracja OCR enova365 | 890 | 1 290 | 2 190 | indywidualna wycena |
* w ramach pakietu:
- FlexiCapture for Invoices Server
- 3 stacje weryfikacji
- 1 stacja admnistratora
enova365 Pulpity
platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność
do 50 użytkowników | do 100 użytkowników | do 200 użytkowników | do 500 użytkowników | do 1 000 użytkowników | powyżej 1 000 użytkowników | |
---|---|---|---|---|---|---|
Pulpit Pracownika | 2 990 | 4 990 | 8 990 | 14 900 | 19 900 | 24 490 |
Pulpit Kierownika2 | 199 | 199 | 199 | 199 | 199 | 199 |
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika | 4 950 | 4 950 | 4 950 | 4950 | 4 950 | 4 950 |
Workflow w Pulpitach3 | 1 490 | 2 190 | 2 990 | 3 990 | 4 990 | 7 990 |
Podane ceny dotyczą zakupu pakietu dostępów online w obrębie wybranego rodzaju Pulpitu i są zakładane dla każdego nazwanego Użytkownika.
Za użytkowanie w kolejnej bazie (w przypadku udostępnienia Klientom Biura Rachunkowego)obowiązuje dopłata w wysokości 5% wartości posiadanego Pulpitu (za każdą bazę w danym rodzaju Pulpitu).
W obrębie instalacji u jednego Klienta modele nie mogą być mieszane np. "Zakup" z modelem "ASP".
Użytkownik oprogramowania uzyskuje 12-miesięczną gwarancję, która obowiązuje od dnia zakupu i może ją odtworzyć poprzez wykupienie Aktualizacji Terminowej lub Otwartej (dotyczy tylko modelu zakupu). Gwarancja upoważnia do pobierania bezpłatnych aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania bezpośrednio ze strony www.enova.pl.
Aktualizacja Terminowa - przedłużenie warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego, opłata 15% wartości cen podstawowych według aktualnie obowiązującego cennika.
W przypadku Aktualizacji Terminowej opłacie za przedłużenie gwarancji nie podlegają nowe moduły i /lub stanowiska, które nie występowały wcześniej na licencji Klienta, a zostały zakupione po szóstym miesiącu licząc od daty rozpoczęcia poprzedniego okresu gwarancyjnego (nie dotyczy przypadków zmiany/rozszerzenia istniejącego modułu lub stanowiska w wyniku dopłaty różnicy w cenie lub innych). Powyższe będą brane pod uwagę, jako element podstawy do wyliczania wartości aktualizacji dopiero przy kolejnej aktualizacji.
Aktualizacja Otwarta - odtworzenie warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu, dla klientów nieposiadających ważnej gwarancji, opłata 30% wartości cen podstawowych wedle aktualnie obowiązującego cennika.
1 Zakup modułu enova365 Konfigurator Workflow i DMS jest jednorazowy dla wszystkich stanowisk DMS oraz Workflow Platynowy posiadanych aktualnie oraz w przyszłości. Jest niezbędny do uruchomienia pierwszego stanowiska.
2 Pulpit Kierownika jest rozszerzeniem funkcjonalności Pulpitu Pracownika o funkcje menadżerskie, nie może być zakupiony samodzielnie.
3 Wymaga co najmniej jednego stanowiska Workflow w wersji Platynowej w głównej instalacji enova365. Przedział liczby użytkowników Workflow w Pulpitach musi być dostosowany do największego posiadanego przedziału nazwanych użytkowników innych, posiadanych Pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Workflow w Pulpitach dostępny jest w sprzedaży wyłącznie z jednym z podstawowych pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Nie jest sprzedawany samodzielnie.
Cennik obowiązuje od 02.01.2018 r. Podane ceny (w PLN) są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% VAT.
Przedstawiony cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.