enova365 moduły podstawowe dla Biur Rachunkowych

obsługują najważniejsze obszary działalności Biura Rachunkowego

 Wersja platynowa
Kadry Płace BR6 400
Księga Podatkowa BR1 200
Księga Handlowa BR5 700
Księga Inwentarzowa BR3 000
Ewidencja Środków Pieniężnych BR
dodatkowe stanowisko
474
Windykacja BR1 069
Faktury BR1 800
Workflow BR600
DMS BR470
Konfigurator Workflow i DMS BR12 990
Preliminarz EŚP BR4 800
Delegacje Służbowe BR1 800
Moduły dodatkowebezpłatnie**
Tabele dodatkowebez limitu**

enova365 OCR

Wymaga licencji Workflow oraz DMS platynowych, Konfiguratora Workflow i DMS oraz Harmonogramu zadań.

Licencja na jedno stanowisko komputerowe (jednego nazwanego użytkownika).

 do 5 000 stron roczniedo 20 000 stron roczniedo 40 000 stron roczniedo 60 000 stron roczniepowyżej 60 000 stron rocznie
abonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament roczny
Abbyy
FlexiCapture for Invoice
3 9585 6558 81310 118indywidualna wycena
Integracja OCR enova3656906909901 690indywidualna wycena

Licencja na serwer z 3 dostępami* (trzech równoczesnych użytkowników).

 do 20 000 stron roczniedo 40 000 stron roczniedo 60 000 stron roczniepowyżej 60 000 stron rocznie
abonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament roczny
Abbyy
FlexiCapture for Invoice
6 89512 75920 693indywidualna wycena
Integracja OCR enova3658901 2902 190indywidualna wycena

* w ramach pakietu:

  • FlexiCapture for Invoices Server
  • 3 stacje weryfikacji
  • 1 stacja admnistratora

enova365 BI

dostarcza uporządkowanego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi źródło do odkrywania wiedzy zarówno dla analityków, jak i dla wszystkich użytkowników systemu

  
Obszar3 590
Firma24 990

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

 do 50 bazdo 200 bazdo 1 000 bazpowyżej 1 000 baz
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego2 2906 9909 90014 490

Zalecane jest zastosowanie Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego dla wszystkich baz Klientów Biura Rachunkowego – istnieje możliwość zakupu dla części baz Biura Rachunkowego w ramach zdefiniowanych przedziałów liczby baz.

enova365 Pulpity

platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność

 do 50 użytkownikówdo 200 użytkownikówdo 1 000 użytkownikówpowyżej 1 000 użytkowników
Pulpit Pracownika2 9908 99019 90024 490
Pulpit Kierownika2199199199199
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika4 9504 9504 9504 950
Pulpit Kontrahenta2 4906 99010 99014 490
Workflow w Pulpitach31 4902 9904 9907 990

Podane ceny dotyczą zakupu pakietu dostępów online w obrębie wybranego rodzaju Pulpitu i są zakładane dla każdego nazwanego Użytkownika.
Za użytkowanie w kolejnej bazie (w przypadku udostępnienia Klientom Biura Rachunkowego)obowiązuje dopłata w wysokości 5% wartości posiadanego Pulpitu (za każdą bazę w danym rodzaju Pulpitu).

W obrębie instalacji u jednego Klienta modele nie mogą być mieszane np. "Zakup" z modelem "ASP".

Użytkownik oprogramowania uzyskuje 12-miesięczną gwarancję, która obowiązuje od dnia zakupu i może ją odtworzyć poprzez wykupienie Aktualizacji Terminowej lub Otwartej (dotyczy tylko modelu zakupu). Gwarancja upoważnia do pobierania bezpłatnych aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania bezpośrednio ze strony www.enova.pl.

Aktualizacja Terminowa - przedłużenie warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego, opłata 15% wartości cen podstawowych według aktualnie obowiązującego cennika.

W przypadku Aktualizacji Terminowej opłacie za przedłużenie gwarancji nie podlegają nowe moduły i /lub stanowiska, które nie występowały wcześniej na licencji Klienta, a zostały zakupione po szóstym miesiącu licząc od daty rozpoczęcia poprzedniego okresu gwarancyjnego (nie dotyczy przypadków zmiany/rozszerzenia istniejącego modułu lub stanowiska w wyniku dopłaty różnicy w cenie lub innych). Powyższe będą brane pod uwagę, jako element podstawy do wyliczania wartości aktualizacji dopiero przy kolejnej aktualizacji.

Aktualizacja Otwarta - odtworzenie warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu, dla klientów nieposiadających ważnej gwarancji, opłata 30% wartości cen podstawowych wedle aktualnie obowiązującego cennika.

1 Zakup modułu enova365 Konfigurator Workflow i DMS jest jednorazowy dla wszystkich stanowisk DMS oraz Workflow Platynowy posiadanych aktualnie oraz w przyszłości. Jest niezbędny do uruchomienia pierwszego stanowiska.

2 Pulpit Kierownika jest rozszerzeniem funkcjonalności Pulpitu Pracownika o funkcje menadżerskie, nie może być zakupiony samodzielnie.

3 Wymaga co najmniej jednego stanowiska Workflow w wersji Platynowej w głównej instalacji enova365. Przedział liczby użytkowników Workflow w Pulpitach musi być dostosowany do największego posiadanego przedziału nazwanych użytkowników innych, posiadanych Pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Workflow w Pulpitach dostępny jest w sprzedaży wyłącznie z jednym z podstawowych pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Nie jest sprzedawany samodzielnie.

Cennik obowiązuje od 02.01.2018 r. Podane ceny (w PLN) są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% VAT.
Przedstawiony cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.