enova365 moduły podstawowe dla Biur Rachunkowych

obsługują najważniejsze obszary działalności Biura Rachunkowego

 Wersja srebrnaWersja złotaWersja platynowa
Kadry Płace BR1 5483 828*
Księga Podatkowa BR540-*
Księga Handlowa BR-2 868*
Księga Inwentarzowa BR3481 188*
Ewidencja Środków Pieniężnych BR
dodatkowe stanowisko
474474*
Windykacja BR-1 069*
Faktury BR228588*
Workflow BR-300*
DMS BR-470*
Konfigurator Workflow i DMS BR1-2 990*
Preliminarz EŚP BR-948*
Delegacje Służbowe BR-588*

enova365 BI

dostarcza uporządkowanego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi źródło do odkrywania wiedzy zarówno dla analityków, jak i dla wszystkich użytkowników systemu

  
Obszar3 590
Firma24 990

enova365 moduły dodatkowe

szereg specjalistycznych aplikacji rozszerzających funkcjonalność modułów podstawowych

  
Pracownicy Eksportowi2 490
Pracownicy Uczelni2 490
Pracownicy Prokuratury7 500
Rozrachunki Funduszy Pożyczkowych695
Pracownicy Koszty Projektów1 990
Czas Pracy1 990
Zarządzanie Odzieżą Roboczą (wyposażenie pracownika)1 490
Analizy MS Excel2 490
Jednostki Budżetowe1 990
Elektroniczne Wyciągi Bankowe2 190
Wirtualne Rachunki Bankowe2 490
Importy Księgowe1 490
Eksporty Księgowe1 490
Platforma Managera690
eFaktura GreenMail24720
Drukarki etykiet Zebra190
EDI1 990
Integrator4 980
e-Sklepy Konektor1 990
SMS890
CRM Outlook890
e-mail1 990
Harmonogram Zadań1 490

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

enova365 Pulpity

platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność

 do 50 użytkownikówdo 200 użytkownikówdo 1 000 użytkownikówpowyżej 1 000 użytkowników
Pulpit Pracownika2 9908 99019 90024 490
Pulpit Kierownika2199199199199
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika4 9504 9504 9504 950
Pulpit Kontrahenta2 4906 99010 99014 490
Workflow w Pulpitach1 4902 9904 9907 990

* W celu poznania cen wersji platynowej prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Soneta.

Aktualizacja Terminowa - przedłużenie warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego, opłata 15% wartości cen podstawowych według aktualnie obowiązującego cennika.

W przypadku Aktualizacji Terminowej opłacie za przedłużenie gwarancji nie podlegają nowe moduły i /lub stanowiska, które nie występowały wcześniej na licencji Klienta, a zostały zakupione po szóstym miesiącu licząc od daty rozpoczęcia poprzedniego okresu gwarancyjnego (nie dotyczy przypadków zmiany/rozszerzenia istniejącego modułu lub stanowiska w wyniku dopłaty różnicy w cenie lub innych). Powyższe będą brane pod uwagę, jako element podstawy do wyliczania wartości aktualizacji dopiero przy kolejnej aktualizacji.

Aktualizacja Otwarta - odtworzenie warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu, dla klientów nieposiadających ważnej gwarancji, opłata 30% wartości cen podstawowych wedle aktualnie obowiązującego cennika.