Cennik dla Biur Rachunkowych

Zapoznaj się z ofertą enova365 dla Biur Rachunkowych w wersji standard i multi. Całkowity koszt wdrożenia systemu enova365 zostanie przygotowany przez Autoryzowanego Partnera, aby był dostosowany i zoptymalizowany do konkretnego biznesu.

Standard

Wersja systemu instalowana na pojedynczym stanowisku w środowisku Microsoft Windows.

Multi

Wersja systemu, w której oprócz instalacji lokalnej, otrzymujesz dostęp z poziomu przeglądarki internetowej i dedykowanych aplikacji.

Zakup na własność

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji

Wynajem (ASP)

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych

Zakup na własność

Tradycyjna forma jednorazowej opłaty dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji na oprogramowanie

Wynajem (ASP)

Możliwość wynajęcia licencji na oprogramowanie w modelu opłat abonamentowych

Chmura (SaaS)

Wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure

enova365 moduły podstawowe dla Biur Rachunkowych

obsługują najważniejsze obszary działalności Biura Rachunkowego

 Wersja srebrnaWersja złotaWersja platynowa
Kadry Płace BR16914180*
Księga Podatkowa BR589-*
Księga Handlowa BR-3132*
Księga Inwentarzowa BR3611235*
Ewidencja Środków Pieniężnych dodatkowe stanowisko497497*
Windykacja BR-1120*
Faktury BR237611*
CRM BR5011144*
Projekty BR-2129*
Workflow BR-312*
DMS BR-488*
Konfigurator Workflow i DMS BR-3109*
Podgląd BR869869*
Preliminarz EŚP BR-995*
Delegacje Służbowe BR-617*
Tabele dodatkowe-1-5 tabel - 378/szt. 6-15 tabel - 756/szt.*

enova365 BI

dostarcza uporządkowanego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi źródło do odkrywania wiedzy zarówno dla analityków, jak i dla wszystkich użytkowników systemu

 złoto
do 5 stanowisk4300
do 10 stanowisk6300
do 20 stanowisk11300
do 30 stanowisk18300
do 40 stanowisk24300
powyżej 40 stanowisk29300

enova365 moduły dodatkowe

szereg specjalistycznych aplikacji rozszerzających funkcjonalność modułów podstawowych

  
Pracownicy Eksportowi2614
Pracownicy Uczelni2614
Pracownicy Prokuratury7875
Rozrachunki Funduszy Pożyczkowych729
Pracownicy Koszty Projektów2089
Czas Pracy2089
Zarządzanie Odzieżą Roboczą (wyposażenie pracownika)1564
Eksporty Dekretów List Płac934
Analizy MS Excel2614
Jednostki Budżetowe2089
Elektroniczne Wyciągi Bankowe2299
Wirtualne Rachunki Bankowe2614
Importy Księgowe1564
Eksporty Księgowe1564
Platforma Managera724
Faktura GreenMail24756
Drukarki etykiet Zebra199
EDI2089
e-Sklepy Konektor2089
Integrator5229
Kurierzy1564
SMS934
CRM Outlook934
e-mail2089
Harmonogram Zadań1564

Moduły dodatkowe licencjonowane są na instalację (nie na pojedyncze stanowiska), wymagają odpowiedniego modułu podstawowego w wersji złotej.

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

 do 50 bazdo 200 bazdo 500 bazpowyżej 500 bazdopłata za kolejną bazę
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego2404733910489152140.05

Zalecane jest zastosowanie Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego dla wszystkich baz Klientów Biura Rachunkowego – istnieje możliwość zakupu dla części baz Biura Rachunkowego w ramach zdefiniowanych przedziałów liczby baz.

enova365 Pulpity

platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność

 do 50 użytkownikówdo 100 użytkownikówdo 200 użytkownikówdo 500 użytkownikówdo 1 000 użytkownikówpowyżej 1 000 użytkowników
Pulpit Pracownika313952399439156452089525714
Pulpit Kierownika2208208208208208208
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika519751975197519751975197
Pulpit Kontrahenta26145239733994391153915214
Workflow w Pulpitach3156422993139418952398389

Ceny dotyczą zakupu pakietu dostępów online w obrębie wybranego rodzaju Pulpitu i są zakładane dla każdego nazwanego Użytkownika.
Za użytkowanie w kolejnej bazie (w przypadku udostępnienia Klientom Biura Rachunkowego)obowiązuje dopłata w wysokości 5% wartości posiadanego Pulpitu (za każdą bazę w danym rodzaju Pulpitu).

enova365 OCR

Wymaga licencji Workflow oraz DMS platynowych, Konfiguratora Workflow i DMS oraz Harmonogramu zadań.

Licencja na jedno stanowisko komputerowe (jednego nazwanego użytkownika).

 do 5 000 stron roczniedo 20 000 stron roczniedo 40 000 stron roczniedo 60 000 stron roczniepowyżej 60 000 stron rocznie
abonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament roczny
Abbyy
FlexiCapture for Invoice
3 9585 6558 81310 118indywidualna wycena
Integracja OCR enova3657247241 0391 774indywidualna wycena

Licencja na serwer z 3 dostępami* (trzech równoczesnych użytkowników).

 do 20 000 stron roczniedo 40 000 stron roczniedo 60 000 stron roczniepowyżej 60 000 stron rocznie
abonament rocznyabonament rocznyabonament rocznyabonament roczny
Abby FlexiCapture for Invoice6 89512 75920 693indywidualna wycena
Integracja OCR enova3659341 3542 299indywidualna wycena

* w ramach pakietu:

  • FlexiCapture for Invoices Server
  • 3 stacje weryfikacji
  • 1 stacja admnistratora

W obrębie instalacji u jednego Klienta modele nie mogą być mieszane np. "Zakup" z modelem "ASP".

* W celu poznania cen wersji platynowej prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Soneta.

Użytkownik oprogramowania uzyskuje 12-miesięczną gwarancję, która obowiązuje od dnia zakupu i może ją odtworzyć poprzez wykupienie Aktualizacji Terminowej lub Otwartej (dotyczy tylko modelu zakupu). Gwarancja upoważnia do pobierania bezpłatnych aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania bezpośrednio ze strony www.enova.pl.

Aktualizacja Terminowa - przedłużenie warunków gwarancji na kolejne 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego okresu gwarancyjnego, opłata 16% wartości cen podstawowych według aktualnie obowiązującego cennika.

W przypadku Aktualizacji Terminowej opłacie za przedłużenie gwarancji nie podlegają nowe moduły i /lub stanowiska, które nie występowały wcześniej na licencji Klienta, a zostały zakupione po szóstym miesiącu licząc od daty rozpoczęcia poprzedniego okresu gwarancyjnego (nie dotyczy przypadków zmiany/rozszerzenia istniejącego modułu lub stanowiska w wyniku dopłaty różnicy w cenie lub innych). Powyższe będą brane pod uwagę, jako element podstawy do wyliczania wartości aktualizacji dopiero przy kolejnej aktualizacji.

Aktualizacja Otwarta - odtworzenie warunków gwarancji na 12 miesięcy od daty jej zakupu, dla klientów nieposiadających ważnej gwarancji, opłata 30% wartości cen podstawowych wedle aktualnie obowiązującego cennika.

1 Zakup modułu enova365 Konfigurator Workflow i DMS jest jednorazowy dla wszystkich stanowisk DMS oraz Workflow Platynowy posiadanych aktualnie oraz w przyszłości. Jest niezbędny do uruchomienia pierwszego stanowiska.

2 Pulpit Kierownika jest rozszerzeniem funkcjonalności Pulpitu Pracownika o funkcje menadżerskie, nie może być zakupiony samodzielnie.

3 Wymaga co najmniej jednego stanowiska Workflow w wersji Platynowej w głównej instalacji enova365. Przedział liczby użytkowników Workflow w Pulpitach musi być dostosowany do największego posiadanego przedziału nazwanych użytkowników innych, posiadanych Pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Workflow w Pulpitach dostępny jest w sprzedaży wyłącznie z jednym z podstawowych pulpitów (Pracownika, Klienta Biura Rachunkowego). Nie jest sprzedawany samodzielnie.

Cennik obowiązuje od 01.01.2020 r. Podane ceny (w PLN) są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% VAT.
Przedstawiony cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

Zobacz specjalne promocje

Sprawdź nasze aktualne promocje i skorzystaj z korzystnych rabatów na oprogramowanie

Pakiet e-commerce

W pakiecie jest taniej! Dla nowo powstałych firm mamy ofertę specjalną!

Pakiety dla nowo powstałych Firm

W pakiecie jest taniej! Dla nowo powstałych firm mamy ofertę specjalną!

Pakiety dla Biur Rachunkowych

Jesteś właścicielem biura rachunkowego? Sprawdź ile możesz zyskać!

Procent za banner

Nowe warunki promocji "Procent za banner". Skorzystaj z rabatu 5%

Potrzebujesz pomocy?

Bądź w kontakcie i powiedz nam jak możemy Ci pomóc!

Zadzwoń do nas
Zadzwoń do nas

Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji. Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Zadaj pytanie
Zadaj pytanie

Jeśli preferujesz kontakt mailowy skorzystaj z naszego formularza kontaktowego

Skontaktuj się z Partnerem
Skontaktuj się z Partnerem

Partner pomoże wdrożyć system, przedstawi pełną ofertę oraz zapewni ciągłe wsparcie systemu.