Projekty specjalne

Zachęcamy do zapoznania się z projektami specjalnymi realizowanymi przez firmę Soneta

Księgowi Przyszłości

W 2012 r. Ministerstwo Sprawiedliwości zdecydowało o deregulacji zawodu księgowego, znoszącej konieczność posiadania uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Zmiany weszły w życie w 2013 r. W związku z nową sytuacją rynkową szczególnego znaczenia nabrała promocja wysokich standardów pracy, profesjonalizmu i ciągłego podnoszenia kompetencji wśród zawodowych księgowych. Projekt „Księgowi Przyszłości” powstał w odpowiedzi na nowe regulacje, a jego celem jest zmiana negatywnego stereotypu księgowego, promocja wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań IT oraz budowa sieci współpracy pomiędzy różnymi organizacjami ustanawiającymi standardy księgowości w Polsce.

W ciągu trzech lat w ramach projektu, realizowanego we współpracy ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, zorganizowaliśmy między innymi ogólnopolski konkurs dla księgowych, kampania społeczna „Zostań Ambasadorem 1%”, cykl konferencji branżowych czy badanie i debata „Rok po deregulacji. Rynek usług księgowych po uwolnieniu zawodu”. W ramach projektu prowadzony jest też portal branżowy.

www.ksiegowiprzyszlosci.pl 


Obejrzyj relację z konferencji "Rok po deregulacji. Rynek usług księgowych po uwolnieniu zawodu", organizowanej na Stadionie Narodowym w Warszawie w ramach projektu Księgowi Przyszłości.

Akademia Biznes Trendy

Akademia Biznes Trendy 2015, program rozwoju kompetencji menadżerskich, który realizujemy wspólnie z Microsoft i Intel. Projekt ma na celu przygotowanie kadry zarządzającej na zmiany rozwojowe i technologiczne oraz wskazanie, jak dzięki nowoczesnym narzędziom IT, firmy mogą odnosić sukcesy biznesowe. 

Nowa rzeczywistość biznesowa stawia przed właścicielami firm i menadżerami wyzwania, w obliczu których sprawdzone dotychczas działania nie są już skuteczne. Zmiany demograficzne, globalizujące się rynki czy też nowe rozwiązania technologiczne powodują, iż przedsiębiorcy muszą oswoić się z nieustanna zmianą i przygotować na nowy sposób konkurowania. Akademia Biznes Trendy 2015 wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom. Program jest skierowany do dyrektorów, prezesów i właścicieli średnich i dużych firm, klientów, partnerów, dystrybutorów i dostosowany do potrzeb współczesnej kadry zarządzającej. Opiera się na spotkaniach służących wymianie doświadczeń oraz interaktywnym dostępie do wiedzy poprzez platformę internetową.


Zobacz relację z jednego ze śniadań biznesowych organizowanych w ramach Akademii Biznes Trendy 2015

 

www.enova.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej >