Oferty Pracy

Specjalista ds. marketingu

Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to jest to ogłoszenie dla Ciebie.

Poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu doświadczonych marketerów i wesprze nas swoją wiedzą w kampaniach on-line, content marketingu oraz lead nurturing.

Opis stanowiska:

  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i komunikacyjnej;
  • praca przy długofalowych kampaniach marketingowych;
  • opracowanie i wdrażanie działań z zakresu lead generation i lead nurturing;
  • generowanie leadów sprzedażowych B2B;
  • rozwój stron internetowych oraz landing pages;
  • przygotowanie i promocja ciekawego contentu, który konwertuje;
  • współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Wsparcia Sprzedaży;
  • poszukiwaniem nowych kanałów i metod dotarcia do potencjalnych Klientów;
  • przygotowywanie materiałów marketingowych offline i online;
  • współpraca z agencjami reklamowymi;
  • współpraca przy projektach integracyjnych z CRM;
  • wspieranie realizacji działań poprzez social media: FB, LinkedIn, Twitter i innych;
  • planowanie i realizacja kampanii SEM, Adwords;
  • tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań online;
  • monitorowanie trendów rynkowych w zakresie online marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań.

Wymagania:

  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i długofalowych kampanii marketingowych;
  • min. 3-letnie doświadczenie w marketingu (mile widziany marketing B2B);
  • doświadczenie w generowaniu leadów dla sprzedaży;
  • umiejętność tworzenia e-mailingów i stron docelowych, które konwertują;
  • umiejętność pracy z systemami CMS (Wordpress);
  • umiejętność korzystania z systemów do e-mail marketingu;
  • umiejętność pracy z systemami CRM (znajomość systemu marketing automation będzie dodatkowym atutem);
  • zrozumienie, na czym polega inbound marketing i wiara w siłę content marketingu;
  • rozumienie potrzeb Klientów i umiejętność identyfikowania person zakupowych;
  • znajomość zasad poprawnej polszczyzny oraz łatwość w pisaniu;
  • umiejętność tworzenia tekstów branżowych (IT) pisania prostym zrozumiałym językiem, umiejętność zamiany treści merytorycznej i technicznej z branży IT na treść zrozumiałą dla Klienta, pisaną językiem korzyści;
  • kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań;
  • umiejętność prowadzenia kampanii SEM, znajomość Google AdWords, Google Analitycs, znajomość zasad SEO;
  • kreatywność – ciągłe poszukiwanie nowych możliwości marketingowych;
  • prawo jazdy kategorii B (aktywne);
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.

Mile widziane:

  • Znajomość branży IT;
  • znajomość systemów marketing automation i systemów mailingowych.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię zależną od wyników;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe;
  • pozytywną atmosferę pracy, udział w dynamicznym rozwoju firmy;
  • możliwości rozwoju zawodowego.

Zgłoszenia

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:
praca(at)enova.pl

 
 

www.enova.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej >