Aktualności

Kontakt telefoniczny z biurem Soneta

11.09.2017

Informujemy, że dniach 19-20 września możliwe są utrudnienia z uzyskaniem połączenia telefonicznego z naszym biurem. W razie problemów zapraszamy Państwa do kontaktu drogą mailową.

 więcej >

Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego

29.08.2017

W związku z przeprowadzonym konkursem ofert zamieszczamy rozstrzygnięcie postępowania ofertowego z dnia 18.08.2017 r na zakup usług w zakresie opracowania studium wykonalności dla projektu badawczo-rozwojowego, o...

Zapytanie ofertowe

18.08.2017

W związku z ubieganiem się o dofinansowanie w ramach działania 1.2.3 Bony na innowacje z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, zapraszam... więcej >

Nowa wersja 12.3.3

09.08.2017

Aktualna wersja 12.3.3 (12.3.6430) zastępuję wersję 12.3.2 (12.3.6409) z dnia 19.07.2017 r. Wersja 12.3.3 zawiera istotne usprawnienia dotyczące filtrowania i sortowania danych na listach. 

 więcej >

Obsługa rachunku bankowego Raiffeisen bezpośrednio z enova365

01.08.2017

Klienci banku Raiffeisen posiadający oprogramowanie enova365 mogą na bieżąco przeglądać aktualne dane na swoich rachunkach z poziomu systemu, bez potrzeby logowania się przez stronę www do banku. Udostępniona właśnie... więcej >

Soneta na Microsoft Inspire

17.07.2017

W dniach 9-13 lipca uczestniczyliśmy w konferencji Microsoft Inspire. Zespół Soneta reprezentowany był przez Jadwigę Wojtas – dyrektor ds. produkcji i rozwoju systemu enova365.

 więcej >

Obsługa eDeklaracji w enova365 po zmianach Ministerstwa Finansów od 1 lipca

06.07.2017

enova365 od wersji 12.2.2 (12.2.6352) obsługuje wysyłkę eDeklaracji po zmianach wprowadzonych przez Ministerstwo Finansów od 1 lipca 2017

 więcej >

Status VAT kontrahenta w enova365

05.07.2017

Zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniem w enova365, umożliwiającym automatyczną weryfikację statusu VAT kontrahenta w bazie VIES.

 więcej >

Nowa wersja 12.3.1

30.06.2017

Najnowsza wersja oprogramowania enova365 numer 12.3.1 została opublikowana. Aktualna wersja 12.3.1 (12.3.6390) zastępuję wersję 12.3 (12.3.6382) z dnia 22.06.2017 r

 więcej >

Zalety oprogramowania enova365

Dostosowana do potrzeb

Zawsze odpowiada aktualnym potrzebom przedsiębiorstwa. Przekłada się na wyższą efektywność podejmowanych działań i oszczędności. Z czasem, wraz z rosnącymi potrzebami, łatwo uzupełnić system o kolejne moduły, bez konieczności reorganizacji firmy, wymiany baz czy migracji danych.

Biznesowe know-how

enova365 to system ekspercki – skonfigurowany, sam podejmuje decyzje i pomaga w rozwiązywaniu problemów. Zawarta w systemie wiedza merytoryczna podlega stałej aktualizacji wraz ze zmianami w prawie. Dlatego enova365 to więcej niż system ERP, to również niezbędna wiedza specjalistów z zarządzania, księgowości, handlu, kadr i płac.

Stworzona do rozwoju

Rośnie wraz z firmą. Na przyszłość pozwala rozszerzać funkcjonalność. Równocześnie przygotowana jest do działania w technologii chmury. Można prosto rozwinąć działalność o pracę na urządzeniach mobilnych, z dostępem z każdego miejsca o dowolnej porze – nie zmieniając systemu do zarządzania.

Spójne środowisko pracy

Działa z oprogramowaniem branżowym i specjalistycznym (m.in. MS Office, Płatnik, czytniki RCP). Razem z bankami, producentami drukarek, systemów przechowywania e-dokumentów i rozliczania czasu pracy projektujemy dedykowane dodatki. Dbamy, by całość funkcjonowania firmy skupiała się w jednej aplikacji.

Programowana dla ludzi

enova365 porządkuje liczne procesy zachodzące w firmie. Wykonuje za pracownika powtarzalne czynności. I ma przyjazny interfejs. Pozwala skupić się na problemach wymagających kreatywnego myślenia, a kwestie organizacyjne, kontrolę oraz przygotowanie analiz - pozostawić systemowi.  

Stałe wsparcie

enova365 jest dystrybuowana i wdrażana przez specjalistów, szkolonych w zakresie prowadzenia projektów IT. Autoryzowani Partnerzy enova365 są dostępni z każdego miejsca w Polsce. Daje to komfort pracy i szybką pomoc na miejscu. Istnieje również możliwość kontaktu z Producentem w zakresie jakości obsługi przez Partnerów.

Klienci enova365 o nas

Muzeum Łazienki Królewskie

 "enova365 umożliwia nam sprawną realizację zadań oraz profesjonalną obsługę naszych pracowników i Klientów.

Firma pracuje na enova365 Kadry Płaceenova365 Księga Handlowaenova365 Księga Inwentarzowaenova365 Handelenova365 Workflowenova365 Projektyenova365 Delegacje Służboweenova365 Analizy Wielowymiaroweenova365 Podglądenova365 Analizy MS Excelenova365 Elektroniczne Wyciągi Bankoweenova365 Jednostki Budżetowe

OTCF

"Dzięki enova365 zautomatyzowaliśmy szereg operacji związanych z obsługą księgowo-finansową naszych sklepów, co przełożyło się na poprawę efektywności tych procesów i oszczędność czasu. Polecamy enova365 jako sprawdzony system księgowy, świetnie nadający się w firmach produkcyjno-handlowych o rozproszonej strukturze".

Firma pracuje na: enova365 Kadry Płaceenova365 Księga Handlowaenova365 Księga Inwentarzowa, enova365 Podglądenova365 Czas Pracy